مخترع آستارایی در سن ۱۳ سالگی موفق به کسب درجه مربی‌گری شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آخرین اخبار
  4. chevron_right
  5. مخترع آستارایی در سن ۱۳ سالگی موفق به کسب درجه مربی‌گری شد

بردیا منظری مخترع و پژوهشگر ۱۳ ساله آستارایی موفق به کسب درجه مربی‌گری شده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری گیلان، در راستای حمایت از مخترعین و پژوهشگران مصاحبه‌ای با نوجوان فعال در عرصه رباتیک که عضو تیم ملي و صاحب‌عنوان در این رشته است صورت گرفت.

بردیا منظری با اشاره به آشنایی خود با این رشته اظهار کرد: از کودکی به‌واسطه اینکه مادرش مربی رباتیک بود به این رشته علاقه‌مند شده و کار خود را با ساختن لگو و سازه شروع کرده و اکنون در سن ۱۳ سالگی موفق به کسب درجه مربی‌گری شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۲ ربات ساخته است که نمونه‌هایی از آن ربات مسیریاب، ربات جرثقیل، ربات برنامه‌نویس و…. است .

این مخترع نوجوان با اعلام رضایت خود از سطح و کیفیت مسابقاتی که در آن حضورداشته است گفت: در مسابقات دانشگاه تهران که گروه‌های مختلفی وجود داشت موفق به کسب مقام دوم شد.

منظری بابیان اینکه از سال ۹۴ عضو تیم ملی رباتیک است تصریح کرد: چندین دوره نیز در مسابقات داخلی شرکت کرده است.

نوجوان فعال عرصه رباتیک آستارا، انگیزه خود را خلق ایده‌های جدید و مؤثر بودن در این عرصه برشمرد و بیان کرد: هزینه‌ها با توجه به نوع کلاس‌ها و مسابقات متفاوت است اما زیاد هزینه‌بردار نیست و مانع انجام کار نمی‌شود.

وی اظهار کرد:هدف نهایی‌ام ساختن ربات‌های پیشرفته و  قرار گرفتن در سطح بالاتر و خدمت در زیر پرچم ولایی و مقدس جمهوری اسلامی است.

شایان‌ذکر است که بردیا منظری تاکنون در سه دوره مسابقات شرکت نموده و حاصل آن کسب یک مدال نقره و چندین رتبه در سطح کشور بوده است که در صورت حمایت مسئولین شهرستانی و استانی با توجه به پیشرفت‌های وی در آینده می‌توان موفقیت‌های بیشتری را برای وی متصور بود.

سایر اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست