مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا در تالش برگزار شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آخرین اخبار
  4. chevron_right
  5. مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا در تالش برگزار شد

عباس اوقلی گفت: مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا مرحله استانی در مرکز استعدادهای درخشان میرزا کوچک خان تالش برگزار شد.

علی عباس اوقلی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری گیلان اظهار کرد:مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا مرحله استانی در مرکز استعدادهای درخشان میرزا کوچک خان تالش با حضور۱۰گروه راه‌یافته از تیزهوشان میرزا کوچک خان و ۳گروه از دبیرستان شایگان تالش هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی برگزاری این لیگ را با همکاری بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تالش عنوان کرد و افزود:  سازمان بسیج دانش‌آموزی برای شناسایی نخبگان علمی استان و کشور، مسابقات علمی لیگ بین‌المللی پایا را در سطح جهان اسلام برگزار می‌کند.

مسئول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه تالش در ادامه گفت: در این لیگ دانش‌آموزان با تشکیل گروه‌های پنج نفرِه در کنار یکدیگر به تبادل مباحث علمی پرداخته و در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی شرکت و حضور می‌یابند.

عباس اوقلی با اشاره به اهداف برگزاری این لیگ تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین گام بیانیه دوم انقلاب، گام علم و پژوهش است که حضور دانش آموزان ما در مسابقات علمی مختلف در عرصه بین‌المللی نشان حرکت روبه‌پیشرفت ما درزمینهٔ تمدن عظیم اسلامی است.

سایر اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست